1 aprilie 2016

PIERZANIE

Devill Advocate
sursa:https://www.pinterest.com/pin/

Si sunt eu demodat
Si plin de iz de moarte
Dar mintea-mi apartine
Cand sufletu-i departe

Nu cred in stralucire
Si nici in poleiala
Si-mi place-n mod demonic
Cand ea este normala

Si corpuri ce-s straine
Ma lasa rece rau
Cand se tarasc spre mine
Agonizand mereu

Si cand ma vor cu patos
Sa daruiesc dorinta
Ma lasa cu ardoare
Sa le domin credinta

Si scarba mi-e de tine
Ce-mi joci in poala tare
Acelasi joc de curva
Crezandu-te vreun soare

Si simt cum sanii aia
Sunt plini de silicoane
Si pielea de pe mine
In chinuri rele moare

Si buzele carnoase
Ma musca in delir
Si simt atata botox
Ce-mi face clipa chin

Si simt dantele fine
Ce-mi joaca intre palme
Si spasmele contracta
O inima in zale

Si banii n-au valoare
Cand tu mirosi a ei
Si-ti vinzi o tinerete
Doar pentru cativa lei

Si avansezi in viata
Doar pentru ca esti buna
Si toate cate sunt
Te duc pe-o pista uda

Si-n hainele murdare
Spalate de dorinta
Tragi fusta de pe tine
Usor ca o pipita

Si parul prins la spate
E tras de maini brutal
Cand vrei sa iesi in fata
Si din cotidian

Si suptul unei puli
E ca la Euclid
Ce-ti face viata tarfa
Precum un algoritm

Si te-ai pierdut pe drum
Cand te-ai vandut cu totul
Te-ai transformat in curva
Si asta spune totul

3 comentarii:

  1. Algoritmul lui Euclid e altul ....:))) Mai interesant era daca -mi spuneai ca el este initiatorul sintagmei "q.e.d"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa ma gândesc sa compun și una cu "ceea ce era de demonstrat":))

      Ștergere
  2. Cum să-ți fie scârbă de ea dacă „poala” ți-e tare?! :))))
    P.S. Nu îmi place că aia are chiloții albi! :))))

    RăspundețiȘtergere

Grotescu si uratul se imbina dand nastere frumosului exuberant

Postari populare

Home sweet home